Lill´systeryster påväg

Jag är helt trött i kroppen, tog ett extra hårt pass på gymmet idag. Det känns kan jag säga, speciellt i benen. De är nästan som gelé. Fick sms medan jag var där av lill-lillsyrran, hon undrade om jag ville gå på stan. Men eftersom jag precis kom därifrån, och blåst mer pengar än vad jag tänkt tackade jag nej. Istället bjöd jag in till en tacoskväll. Så nu sitter hon på bussen påväg in till stan. Så jag har kutat runt här i lägenheten och städat som en galning nu, och ska bege mig till ICA och handla mat och hämta ut mitt paket.


Ursäkta bildkvalitén. Vi båda har intressanta hudtoner. Men kortet är tagen av en mobil om jag inte missminner mig, annars är det min skitkamera!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad ni är söta elina! Hoppas ni får en mysig systerkväll :)



Puss

2009-05-08 @ 15:19:41
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Anonym

världens finaste systrar! :) <3

2009-05-08 @ 18:25:52

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback