Lördag den 30:e maj

Vädret är underbart. Strålande sol och massor av värme. Det kommer resultera i en solbränna. Men för tillfället sitter jag och försöker plugga. Det är inte lätt kan jag säga när det enda jag vill är att plocka iordning alla saker som ska över till nya lägenheten. Det ser nämligen ur som ett bombnedslag här. Det är saker överallt och vi har fått göra små gångar vi kan gå i för att ta oss runt. Hur som helst. Kenneth är och klipper sig, jag sitter här och väntar på att få gå ut. Sen någon gång ska vi få nyckeln till lägenheten. De är redan här och plockar ut det sista så det kan inte dröja så länge ändå.

Ne, om jag ska fortsätta med det jag höll på med...



Kommentarer
Postat av: Johanna

hur går det, dyker nyckeln upp?

själv har jag solat framsida idag - IGEN!



ses om en stund! hoppas ni är redo till 17.30! :)

2009-05-30 @ 13:45:47
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback