Måndag morgon = trötthet

Jag har drömt världens hemskaste mardröm i natt tror jag. Vaknade upp helt svettig med ångest och nära till gråt. Usch, det är så hemskt tycker jag när man vaknar så. Tack och lov att pappas väckarklocka ringde och väckte mig. Kanske inte lika skönt att klockan då stod på 05.15 och att jag skulle upp en kvart senare. Har redan hunnit med massor idag, och klockan är då bara 07.30. Dock kommer jag vara trött som jag vet inte vad om någon timme. Stackars B som ska dras med mig hela veckan.

Försten, när jag skulle göra mig i ordning i morse möttes jag av röda kinder i spegeln... Min solning i går har gett resultat. Ett lite väl rött resultat men skit samma. Jag hinner inte vara ute i solen i veckan, och föresten är det mulet ute. Det lägger sig alltid!

Nehe, om man ska ta och fixa i ordning sig... och dra på lite extra puder på kinderna. Igen.



Kommentarer
Postat av: t

sv: a big YES :D

2009-05-18 @ 17:01:08
URL: http://sevendaystova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback