Nya lägenheten

Så där då! Nu är hela min (gamla) lägenhet färdigstädad. Våran nya lägenhet är "okejfixad" (läs möblerna står på plats). Nu är det bara pyssel och pynt, småfix som behövs. IKEA imorrn blir det i alla fall. Då ska bland annat en sexvåningsskohylla inköpas, eller om det var fyra. Kommer inte ihåg. Men bor det två personer som älskar skor under samma tak behövs det verkligen!!

Nehe, nu ska jag gå runt och inspektera lägenheten och klura ut fina idéer. Samt att jag borde plugga... Men, hur kul är det?



Kommentarer
Postat av: Johanna

men åh, gud vad härligt det lät med en skohylla! det vill jag också ha i min ägo!

...när jag bor större (eller i alla fall har en större hall), och när jag äger fler skor! :]

2009-05-31 @ 15:48:06
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback