Snark

Godmorgon. Nu har jag ätit frukost och ska börja göra mig iordning. Har hunnit vara vaken i 2 och en halv timme redan, tagit en promenad till resecentrum och lämnat älsklingen vid tåget och gått hem i regnet. Jag kan säga att jag är ordentligt trött redan nu. Och så väntar en heldag på universitetet och sen möte direkt efter det. Kommer väl komma hem vid 18-tiden i kväll. Då ska jag laga mat och plugga. Sen kommer jag stupa i säng, om jag inte gjort det innan redan.

Berättar om helgen senare, men kan nämna att den varit underbar, redan nu!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Då har vi båda haft en underbar helg!

2009-05-04 @ 17:47:50
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback