Karln är fantastisk

Vilken aktiv dag det här är. Gick upp, själv, och tvättade klockan 07.00. Somliga är lite lata och orkar inte engagera sig.Annat blir det sen. Banne mig!! Han drömde något underbartberättade han, jag förstår :) Efter det har jag ätit frukost och nu sitter jag och pluggar. Älsklingen har lyckats släpa sig upp och fixat routern vi köpt. Bara det gynnar honom så kan man släpa sig upp, jädra latmask! Så nu är det trådlöst som gäller. Det menas att jag kan ta min dator och springa runt i hela lägenheten! Jag är jättenöjd över att min pojkvän diskat och fixat routern.

Nehe, om man ska återgå till pluggandet. Dock är det svårt när det varvas med musik från Sabaton och Svenne banan här hemma. Vart hittade jag den där karln egentligen? Himmelriket



Kommentarer
Postat av: Johanna

hahahaha åh, jag fnissar!

men sabaton är lite okej, stundtals!



hoppas vädret vänder till imorgon! :D

2009-05-28 @ 09:47:20
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Bitta

NEEEEEEJ inte svenne banan.. vi säger nej till svenne banan, K!!! åh jag kommer aldrig få den där jävla låten ur huvudet om du nynnar på den hela dan imorn..! undrar förresten om din karl har gått samma sambo-skola som min?! :P

2009-05-28 @ 10:58:13
URL: http://ensmulahumor.blogspot.com
Postat av: Bitta

Ah, jag har precis läst igenom dementa-gunnar, vi har lite att diskutera!! speciellt utvärderingen... msn!!!

2009-05-28 @ 12:39:08
URL: http://ensmulahumor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback