Woho

Jaha, äntligen hemma efter en halv dag på universitetet. Vi har kommit igång med rapporten, och det gick riktigt bra en stund. Sen fastnade vi ordentligt och hungern gjorde sig påmind. Nu ska jag leta efter en ny artikel, läsa på lite om CMOP och beta av listan som jag har skrivit att jag ska fixa. Till rapporten. Sen ska jag också plugga till sjukdomsläran. Känner att det blir mycket plugg. Inte nog med det. Har haft den där jävla låten - Svenne banan - på hjärnan hela dagen!

Dagen har vägts upp i och med mailen jag fick idag. Pärlorna är skickade och kommer förhoppningsvis imorgon, och kameran är också skickad!! Woho!

Nehe... vetenskapliga artiklar var det ja...


Kommentarer
Postat av: Johanna

foto- och cykeltur på lördag!

hoppas på att vädret är underbart så att vi kan ha med varsin handduk att ligga och sola på någonstans! det vore lovely! :D

2009-05-19 @ 17:06:42
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback