Bild på frizzan

Dock är det bara toppat, så det är ingen större skillnad. Lite mindre slitet och lite kortare. Mer än så är det inte.



Måste få berätta en sak om min praktikplats. Den är ganska rolig faktiskt och har inget att göra med själva yrket i sig. Så ni behöver inte vara oroliga att jag ska tjata om det igen.

Det är så här att på mitt/vårat kontor sitter vi fyra arbetsterapeuter (med mig). En av tjejerna jobbar inte på samma avdelning som vi andra utan är ute och springer hela tiden. Att hon springer runt överallt (på hembesök och diverser möten) och att hon är glömsk är ingen bra kombo! Jag vet inte hur många saker och hur många gånger hon har glömt grejer under den här perioden jag varit där. Men det är många! Och det är bara på tre veckor. Det är kalendrar, papper, nycklar, kort och nu idag ringde hon till ett ställe där hon glömt sin halsduk. Hennes kommentar till mig var "herregud, du måste ju tro att jag är världens snurrigaste männsika"... Ja jag vet inte riktigt vad jag ska tro :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback