En lång dag börjar lida mot sitt slut


Halvdag på praktiken där vi åkte och ävade manuella förflyttningar, vi fyra arbetsterapeuter. En givande förmiddag med andra ord.

Efter det kom Bitta och hämtade upp mig i racerbilen. Vi rattade om till Marieberg för en shoppingtur. Ut därifrån rullade vi mätta och belåtna, och jag med en stickan tröja rikare. En skitsnygg, fast väldigt udda tröja. Perfekt nu i vinter! Sen tog vi sängen förbi IKEA. Ljusstakar, mängder av ljus och servetter inhandlades. Kuddar och plädar som jag tänk köpa, hittade jag inga. Så vi får se vad Hemtex har att erbjuda. Sen tog vi en tur till Skopunkten, där jag kom ut med ett par skor. Utan att betala en krona. Tack så väldans mycket Bitta :)

Nu sitter jag här och väntar på att Kenneth ska stänga av sitt jädrans tv-spel vi var och köpte nu i kväll. Tänkte att vi kunde käka lite mackor och mysa, nu när vi ska vara iväg hela dagen och kvällen imorrn. Det är ju nämligen halloweenparty med maskerad på g! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback