Hemma i nån timme


Sen ska jag iväg till jobbet. Fick sluta lite tidigare då vi var på öppet hus på CFH, och det ligger ju här i närheten så jag fick cykla hem efter det. Thank god! Tittade på det nya sortimentet Örebro kommun köpt in. Vissa saker vet man inte riktigt hur de har tänkt med. Sen säljarna! En säljare ska inte ha snus i munnen samtidigt som han ska försöka sälja in sin produkt. Det är inte så lockande när det rinner ner för tänderna... Och sen lägger vi på lite gnällig Örebrodialekt, så var det hela förfärligt!

Ja, det var mitt budskap till er. Nu ska jag käka en macka innan jag ska iväg igen. Ha en bra kväll allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback