I dag är det andra dagen på praktiken


Jag har fått en bra andra praktikplats tror jag. Handledarna verkar helt underbara. Jag har nu hamnat ute i komunen och jobbar både inne och ute i verksamheten. Trodde Bitta överdrev lite när hon sa att det var mycket möten. Men icke! Igår satt jag med i tre timmars möte. Idag är det bara två timmars möte. Thank god!

Ikväll ska jag försöka ta mig iväg och simma. Eller i alla fall röra mig på gymmet. Sen tänkte jag försöka få lite färg. Just nu ser jag mer ut som ett vitt spöke.

Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

oh!

var är nya praktikplatsen? :)

2009-10-27 @ 11:01:26
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback