Imorgon är det pluggg som gäller!

Nu har jag varit alldeles för lat och inte gjort någonting på all den tid jag har haft! Så nu måste jag verkligen plugga hela dagen imorgon så jag hinner kalrt med uppgiften. Va fan skärp dig nu Elina! Det är mindre än ett år kvar nu. Sen slipper du plugga mer!

Så därför ska jag gå upp klockan 07.00 imorgon, trots att jag är ledig. Ska sätta mig och plugga direkt. Sen vid 10-tiden ska jag hem till Bitta. Vi ska se om vi kan slå våra kloka huvuden ihop. Sen ska vi se om hon kan ha min vita skjorta också. Det gäller att förena nytta med nöje för att man ska orka med allt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ge mig inte dåligt samvete så där, jag måste också plugga klart det sista, men det är ju så tråkigt!



Hoppas det går bra för er åtminstone!

2009-10-07 @ 19:20:22
URL: http://maalliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback