Söndag idag

Och så var veckan slut igen! Tiden går fruktansvärt fort måste jag få lov att säga. Jag hinner inte riktigt med längre. Men än så länge har jag i alla fall koll på vad jag gör.

I fredagskväll var jag hemma hos Johanna, det var en liten hejdå-kväll, eftersom hon ska flytta till Norge en period. Men det var trevligt även om själva bakgrunden till kvällen är mindre rolig. Träffade en gammal klasskompis och knöt nya kontakter.

Igår firade vi Kenneths pappa som fyllde i veckan. Vi spelade Wii och golfade. För första gången för min del och gissa vem som vann ;) Säger inte mer än så. Kvällen tillbringades tillsammans med Kenneth, syrran och hennes pojkvän.

Idag har jag umgåtts med Bitta. Hon hade bakad kladdkaka och till det serverades te. Man kan inte ha det bättre!

Så den här helgen har gått åt till att vara social och upprätthålla dem kontakter man har!

Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

jätteglad att ni kom!

och jätteglad att vi ska laga lite mat och tömma min frys litegrann på tisdag. perfekt!

2009-10-04 @ 18:29:46
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback