Ikväll ska jag ge mig på att laga moussaka

Har aldrig lagat det själv, men jag vet att det är väligt gott. Just därför blir det väl äckligt nu! Kenneth har ju nämligen fått en receptbok på medelhavsmat där just flera moussakarecept finns. Så nu ska jag utforska köket och se vad jag kommer fram till.

 

Det är ju inte riktigt min grej att laga mat, men jag kan om jag vill och lägger ner energi på det. Och det händer alldeles för sällan. Ändå älskar jag mat och kokböcker. Älskar att sitta och bläddra i dem och skriva upp recept man ska laga. Men tror ni att man gör det? Vi har 11 kokböcker här hemma... Och ändå önskar jag mig ytterigare två!

 

Jag får helt enkelt börja laga spännande och rolig mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback