Ja mitt liv kretsar runt min praktikplats

Därför får ni uppdateringar om det. Idag har jag gjort lite av varje. Inget spännande egentligen. Har pratat lite med min patient, provat ut en Cross och skrivit i journaler.

I eftermiddags träffade jag min kära vän Bitta. Det var väl behövligt kan jag säga. Behövde att få prata av mig och ventilera mina tankar. Det är mycket lättare att prata med någon som sitter i samma situation. Vi tog en fika på Prego, efter att våran plan krossades av en glasdörr. Resten av kvällen har jag tillbringat här hemma tillsammans med min sambo och hans syster. De har gräddat våfflor och vi har kollat på Idol tillsammans. Nu har de däremot startat upp spelet Lips... Så ni kanske förstår hur jag har det? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback