Konsten att flytta in möbler från tre rum i ett kök!

För stunden försöker jag med att tömma hela lägenheten. Eller i alla fall nästan. Tre rum av tre möjliga, om man räknar bort köket och hallen. Imorgon kommer det nämligen ett par effektiva och duktiga (!!?) hantverkare, som ska tapetsera om våra tre rum. Och då måste vi alltså tömma dem...

Det är spännande att se vart vi ska få plats med allt. Men enligt min sambo ska det gå. Hmm... Ska han säga som åker till Täby imorgon och är borta medan dem är här. Jag måste ju bo i skiten... Eller bo och bo? Jag kommer få tillbringa min tid på möbler i köket. Om jag ens kommer in där. Och få sova mitt på golvet i ett tomt rum. Yey! Vad kul att jag är ledig imorgon dessutom... Ska jag bara sitta i köket och stirra på hantverkarna då eller? Måste ju plocka bort internet och allt. Världen går under!!! ;)

Så är det någon som har tråkigt imorgon, hör av er!

Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

En stund på gymmet vid 14.30? :)



ska fika med patrik (körpatrik) innan kören imorgon, annars hade jag kunnat vara all yours. :)



2010-04-27 @ 19:23:04
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback