Puh!

Tapetseringen blev klar klockan 10.00 imorse. Därefter har jag spenderat 2 ½ timme på att torka av listerna i vardagsrummet och inne på kontoret. Fy fan vad skitit det var, inte bara efter hantverkaren kan jag tala om... Men nu är det renare än vad det varit på länge kan jag tänka. Och båda kakelugnarna har nog aldrig varit såhär rena.

Nu är det bara sovrummet kvar, men det väntar jag med. Sambon kanske kan ta det ikväll. Sen är det dags att torka golven och sen möblera tillbaks allt som står i köket :)

Nu ska jag istället ut på stan och luncha med Kenneths mamma och syster. Känner att det är dags att äta. Är nog ingen bra idé att jag är hemma på dagarna, jag glömmer att äta och dricka! Så nu är jag jättehungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback