Te

Näst sista dagen på jobbet idag. Det innebar att vi gick ut och käkade på Coco thai, en väldigt mysig restaurang om man tycker om thailändsk mat. Sen fikade vi på jobbet. Lyckades tillslut trolla fram en kladdkaka som var väldigt uppskattad. Som tack för mitt arbete under sommaren hade mina kära arbetskamrater köpt en teplanta, planterad i en tekopp. Och så hade en av dem klippt och klistrat ihop ett kort. Jag blev glatt överraskad. Kan väl inte bli bättre än att kombinera mina två favoriter, pyssel och te!

Tråkigt att inte få vara kvar där men så är livet. Nu är det nya äventyr som väntar. Men först ska jag göra sista dagen imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback