Unna sig


I mammas trädgård

Idag ska jag unna mig en riktigt god middag. Jag känner att jag kan behöva det. Nu när jag har tagit tag i så många saker och fixat och ordnat. Sen fick jag meddelande att sambon skulle vara i sthlm lite längre, och inte komma hem förens senare idag. Och det innebär att jag måste laga middag ytterligare en dag. Jag som hatar att laga mat!

Men istället för att stå och slava och göra egna köttbullar osv. Så gör jag något så superenkelt som pastasallad med parmaskinka och mozarella. Mumma!!

Kommentarer
Postat av: Bitte

Ja, snart är det helg :)

2010-08-11 @ 21:44:21
URL: http://ensmulahumor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback