Dunkande huvudvärk

Härligt värre. Seminariumet gav mycket, men inte så att man blev klar i skallen över vad det var vi skulle göra. Utan nu är allt 100 gåger värre. För att krydda på det hela så måste jag laga middag. Härligt när man kommer hem 17.30. Att ta ur köttfärsen ur frysen, förbereda övrigt, låta tina... Nu har jag tröttnat på hopkokade middagar, jag vill helst veta iförväg vad jag ska äta, för min inspiration finns inte när det gäller att komma på mat sådär på direkten. Och jag vill inte ha köttbullar och makaroner för att man inte orkar göra något ordentligt. Så nu ska jag koka potatis, steka lök och göra köttfärsbiffar. Lagom avancerat.

Vet inte riktigt vad jag ville få fram med det här. Mer än att jag är frustrerad, inte riktigt har tid med allt som händer och sker just nu. Har bara lust att gå och lägga mig i ett hörn och sova i sisådär några månader...!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Menar du att ni satt alla de där timmarna på erat seminarie?! Och att det dessutom gav nåt?

Jag fick inte ut någonting av vårat seminarie och vi var bara där i en å en halv timme dessutom...

2010-02-10 @ 19:45:23
URL: http://maalliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback