Effektiva dag, eller effektivaste helgen i att ta det lugnt, på länge!


Ja, en helg där det har handlat om att ta det lugnt. Det har vi här hemma lyckats bra med! I fredagskväll tog vi en långpromenad över hela stan. Vi var egentligen och kollade på en lägenhet med istället hamnade vi lite här och var i stan. Igår var vi på stan några timmar, jag brände lite pengar, men fick tag i massor av nödvändiga saker. Nu är det bara ett skärp från Saddlers som saknas! Vi hann även med en fika på favoritcafét Wasa. När vi väl kommit hem gick jag igenom mina garderober, vilket resulterade i en JÄTTEhög med kläder som nu befinner sig i två kassar på golvet. Kvällen avslutades framför tv:n och Lips.

Idag har vi varit ute och gått i cirka 4 ½ timme. Vi fikade på svampen (vilket utsikt!), letade skiddress och njöt av det underbara vädret. Sen när vi väl kom hem var det i princip att vända innanför dörren, för sen var det dags för min första danslektion. Orientalisk dans, och det var sjukt roligt. Ser fram emot nästa veckas lektion.

Nu ska jag putsa stövlarna och måla naglarna, sen är det dags att ta kväller! ♥

Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

åh, då går du nog på samma danslektioner som min arbetskamrat Tina! :)



Var fanns lägenheten ni kikade på? :)



2010-02-07 @ 23:01:51
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback