Shoppingbegär

Denna gång fina tunikor samt böcker. Underbara böcker som jag sedan ska fylla min nya bokhylla jag ska köpa till nya lägenheten. Dags att ta sig ut på bokrean i år :) Har ni några böcker som ni kan rekommendera så får ni gärna skriva dem i kommentatorfältet! Sophie Kinsella, Marian Keyes, Camilla Läckberg är ju underbara författare. Så riktigt tjejiga böcker, blödiga böcker, deckare och "in real life" böcker, typ inte utan min dotter osv. Mottages tacksamt!

Men kläderna då, jag måste bara få visa er dessa fina tunikor... de ligger redan i shoppingkorgen, sådet är bara att trycka på "till kassan-knappen" :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback