Suck

Har inte orkat skriva något idag. Vi gick rätt in i väggen med C-uppsatsen, så efter besöket på sjukhuset var allt upp och ner och dagen förstörd. För att spä på det hela gick jag och Kenneth till gymmet, fy fan! Och sen tröstshoppade jag mat på ICA Maxi... 1000 kronor fattigare. Kul! Inte fick jag med mig något speciellt kul att se fram emot heller... Kanske att de där kiwisarna var roligast eller kakaon, eftersom jag vet att jag tänkt göra en kladdkaka imorrn. Ja inte vet jag. Nu ska jag trösta mig med att titta på tv, eller duscha...

Haha, muntert inlägg. Men så är verkligheten, inte alltid kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback