Väderprognos

Sitter och kollar på nyhetsmorgon, har därför sett på vädret några gånger denna morgon. Den lokala väderleksrapporten angav att det skulle vara mulet men uppehåll. Detta bevisar att de inte riktigt har koll på läget, som vanligt. För här hemma fullkomligt vräker det ner! Nej men uppehåll var det väl? Suck! Det blir termobyxor och kängor när jag sen ska bestiga kyrkbacken hem mot Bitte. Kanske ska ta med mig ett trangiakök och en spade om jag snöar in under färden. Kanske jag behöver bygga en igloo och vänta på hjälp! Just nu ser det inte så ljust ut. Ja Bitte, du vet vilken väg jag har gått om jag inte skulle dyka upp sen. Så du kan ju påkalla hjälp om jag är försenad mer än en timme ;)

Kommentarer
Postat av: Bitte

Absolut, jag kommer! Kom ju på i natt att N visst skulle ha bilen till Ludvika idag. Bra minne jag har :P Men kommer du inte så ska jag ut och leta. Tar med mig stjärtlappen ;)



Haha, nu startar visst inte bilen heller. Bra start på veckan!

2010-02-22 @ 09:50:30
URL: http://ensmulahumor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback