Det är dumt att vara hemma ensam länge

Jag börjar i alla fall klättra på väggarna. Och då har jag ändå aktiverat mig på dagarna och träffat massor av folk och grejat. Tillräckligt uttråkad är jag ändå inte, för jag kan till exempel diska, städa, plugga... Men jag har ingen motivation! :P

Men nu till problemet. När jag har tråkigt råkar jag alltid halka in på alla hemsidor där man kan beställa kläder och andra sidor där man kan råka buda på saker. Så som tradera... Så nu har jag två bud där, som jag inte riktigt vet om det var så smart gjort... Men det visar sig väl. Som Sickan sa jag har en plan, dock är inte min så igenomtänkt, än. Men jag hoppas den blir bra när den väl är planerad och så. Mer tänker jag inte säga, för den ska bli en överaskning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback