En dag av ångest

Första dagen på sista terminen. Det ger mig lite ångest. Igen. Dags för sista salstentan, c-uppsatsen och kursen Forskning och Praxis. Jag vet inte riktigt om jag vill vara med längre. Helst skulle jag vilja tacka nej till inbjudningen och befinna mig vid 4:e juli. Då är allt nämligen över och nya problem att ställas inför.

Det är så mycket som ska hinnas göras. Mycket jobbiga moment. Men det finns vissa fina stunder att se fram emot också. Några riktigt roliga stunder faktiskt. Som väger upp alllt det jobbiga. Så det är med blandade känslor jag nu stiger in i sista terminen som student. (Är det tänkt).

För att fira detta, ska jag nu göra mig en kopp te och sätta mig och läsa en artikel On life satisfaction and activity preferences in subjects with Multiple Sclerosis: A comparative study.

Grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback