En dag av ingenting

Godnatt säger jag snart. Är trött som få. Dagen har spenderats i soffan. I myskläder och under täcket. Tack och lov att MTV hade Brooke knows best maraton. Huuh. Tyvärr fastnade jag och såg från början till slut. Eller ja, nästan i alla fall. Somnade en stund i mitten någon stans. Inte förens vid 16-tiden tog jag mig upp och diskade och bäddade sängen.

Och nu är det snart natt. Eller kväll, och dags att sova. Imorgon är det föreläsning 8.15-14.00. Kvalitativ metod. I love it! Efter det ska jag träna hade jag tänkt. Och hämta min Aloe Vera hos Malin :)


My new bibel, forskningsmetodik på engelska. För sjuksyrror...(!?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback