En dag av ledighet

Den spenderades med älsklingens syster och pappa. I jakt på en kontroll till Wii. Inte alltför roligt, men när man är med den familjen kan man sätta 1000 spänn på att det alltid fikas. Så därför gör det inte så mycket, om uppdraget egentligen är tråkigt ;) Kladdkaka och en jouice. Mums!

Sen var det bara snällt att följa med hem till dem och se på när de spelade Wii. Älsklingen och hans syrra alltså. Jag själv låg nedbäddad i soffan och läste tidningar. Svärfar satt i fåtöljen och läste sin bok. Vi samtalade lite, och betraktade det idylliska syskonparet... Som mest var osams om vem som var i vägen för den andre. Kan säga att julgranen inte stod så lägligt där framför tv:n. Den fick sig några smällar.

Just nu sitter jag och försöker förberedda mig inför morgondagen. Men det går inte så bra. Så jag förbereder mig inför fredagen istället. Vi ska läsa massor av lagar och dem från Socialstyrelsens hemsida hittar jag inte, till imorgon. Däremot fredagens lagar som står i lagboken. De är lätta att hitta när man har en lagbok!

Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

Nejmen, har jag inte sagt det? det måstejagväl ha gjort?

två distanskurser. Fotografi- visuell kommunikation och Digital bildbehandling! :)

2010-01-06 @ 19:13:04
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback