Hemma efter gymmet


Dalatrippen i sommras

Puh! Det krävdes hårda tag på gymmet idag. Och då menar jag inte med maskinerna, eller det med, men man fick ta i och armbåga sig fram. För att ta sig framåt. Det var rena rama mellandagsrea hysteri! Tänka sig, jag var inte heller ensam där. Förutom Kenneth och jag så var det trehundrasjuttioelva pers till som tänkte träna. Skulle tro att det är på grund av de där nyårslöftena folk är dumma nog att ge. Vänta till slutet av februari, så är det lika tomt som förut igen!

Men efter lite middag så är jag på topphumör igen. Jag ska bara duscha och vila musklerna... Sen är jag fit for fight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback