Kreativ dag


Jag börjar känna av en slags överskottsenergi. Det bådar inte gott för kvällen!

Jag har hunnit med så mycket idag känner jag. Riktigt skönt att hålla igång. Då känner man att det inte gör något att man på kvällen kryper upp i soffan och läser nya numret av ELLE

Jag har:
- Promenerat till Bitta, fram och tillbaka.
- Pluggat
- Tvättat
- Gått till stan, fram och tillbaka
- Ätit på East West Sushi
- Läst igenom mitt PM till imorgon och förberett svar till frågorna
... och jag har läst H&M-katalogen och kryssat för allt jag vill ha!! Inte billigt!

Nej nu ska jag fortsätta läsa ELLE och delge Kenneth av alla fina kläder jag har hittat. Han kommer bli så glad! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback