Nu är jag trötter, och värre kommer det bli!

Nattens uppdrag är att åka till Arlanda, fram och tillbaka. I värsta fall också köra. Vi får väl se vilka som ställer upp frivilligt. Vid 3-4-tiden kommer Madde och Chrille. Hämtar upp mig och Kenneth, och Johan som ska sova här. Sen beger vi oss till arlanda. Släpper av killarna, önskar dem trevlig resa, sen åker vi (jag och Madde) tillbaka. Känner verkligen för att spendera 5 timmar i en bil så där på morgonkvisten.

Så, undrar vad man ska göra härnäst. Duscha? Titta på Tv? Sova går bort då Johan kommer lite senare.

Ja men trevlig kväll önskar jag er då. Och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback