Nu så


Tur att jag gillar Maryl Streep i alla fall...

Nu har jag plockat iordning alla nya blommor och slängt gamla. Städat lägenheten och fixat en present mamma ska få. Alla vet att man borde ha en backup till datorn om jag säger så.

Nu ska jag käka lite lunch, för snart kommer mamma förbi. Då ska vi laga lite middag och sen ska vi iväg på bio. It's complicated tror jag det var. Eftersom jag fick välja (?) bio, så blev det den. Rättare sagt så gick konversationen hemma hos mamma såhär:

Mamma: Du får välja film (vi valde då mellan Did you hear about the Morgans och It's complicated).
Jag: Okej, då ser vi Morgans, det är dessutom 5 kronor billigare än den andra, skämtar jag.
Mamma: Men då bjuder jag på de där 5 kronorna.

Så så gick det när jag fick välja, det vara bara att boka It's complicated. Men det blir nog bra. Om inte annat får jag njuta av att gå på bio och umgås med mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback