Bloggen ligger på is

Nu är det sommar och det känns verkligen! Så mycket har hänt på så lite tid. Jag har tagit min examen, fått mitt examensbevis, jobbar som arbetsterapeut, har förlorat vänner från orten (ni är saknade!) osv.

För stunden njuter jag av vädret i fulla drag! Igår var jag hemma hos mamma och solade och hade härligt sällskap. Vi badade och bara njöt av värmen. Idag grillade jag och min sambo, hade picknick i gräset med nygrillat och rosé. Vi har dessutom precis kommit in från en härlig tur på tennisbanan. Imorgon är det istället ett jympapass med syrran som gäller! Till helgen väntas sol och ännu mera värme kombinerat med en tripp till Kolmården och norrköping. Glömde jag nämna hotellfrukosten? ;)

Ja det är fullt upp i livet. Samtidigt som det är sommar och känslorna flödar så börjar också kreativiteten leta sig fram. Ja, livet är helt enkelt på topp!! ♥

Kommentarer
Postat av: Bitte

Ja, det är på tok för länge sen! Jag börjar få Elina-abstinens! :)

2010-07-02 @ 21:38:27
URL: http://ensmulahumor.blogspot.com
Postat av: Bitte

tack gumman! jag saknar dig med! jo, självklart har jag tid! beror på när bara ;) säg när du kan så kanske vi kan planera ihop nåt :)

2010-07-27 @ 12:23:17
URL: http://ensmulahumor.blogspot..com
Postat av: Bitte

Helgen som kommer eller nästa? Nu på lördag ska vi ut och grilla hos ett par vänner, men söndag är ledig! Nästa helg vet vi inte än, möjligtvis att vi ska till Örebro och hälsa på hos Emma och Anders och då kan vi ju göra två flugor på smällen och hälsa på dig också! Men om du har lust är du varmt välkommen hit när du vill, mi casa e su casa eller vad det heter :)

2010-07-27 @ 21:25:14
URL: http://ensmulahumor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback