Äntligen morgon!!

Efter en hemsk natt med mardröm efter mardröm, så är det äntligen (!!) morgon, och måndag. Så nu är det dags att ta tag i livet igen. Helgens strapatser var roliga. Fredagen spenderades på stan och hemma hos Bitte. I lördags var det en dag på stan (igen) och sedan det utgång. Igår var det söndag. Det räcker väl som kommentar? ;)

Den här veckan kommer gå i raketfart. Ikväll ska vi packa, imorgon ska vi packa, på onsdag är det besiktning på nya lägenheten, på torsdag får vi nyckeln, och på fredag börjar flytten. Samtidigt som en C-uppsats ska skrivas. Jag känner att motivationen är på topp. Nu är det bara tröttheten som måste försvinna. Sökes, något uppiggande!

Kommentarer
Postat av: elin

Hej! då jag flyttar utomlands snart så har jag rensat hela min garderob till priser fr 9 kr.Kika gärna in min blogg.

2010-03-29 @ 19:47:12
URL: http://buyitnoworlater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback