En lång dag

En lång dag med massor, gör si men inte så, om det är så gör si, men kom ihåg undantagen. Massor av matnyttigt vetande till examen, men samtidigt något riktigt skrämmande. Löneförhandlingar, legitimationssökningar, anställningsintervjuer, lagar mm. Jisses säger jag bara! Jag vill inte sluta plugga. Men det är väl dags att ta nästa steg ut i vuxenvärlden. Först ska jag bara göra en karriärsplan och söka några kurser ;)

Men just nu känns det som om inget kan gå snett! Idag skulle jag kunna gå hur långt som helst! Jag klarade nämligen tentan i Forskningsmetodik. Den där kursen om forskning på engelska. Ja just den! Jag, jag, JAG klarade den. Så nu är jag ytterligare poäng mot en examen. Happy happy me!!

Nu när jag har sådant här flyt, ska jag göra alla saker som är bra att göra medan man har energi. Skriva lite ansökningar, checka av to do listan (som förövrigt är jävligt lång nu!). Det är alltså bara att sätta igång.

Behöver jag nämna att jag är lycklig?? Jag klarade tentan, jag klarade tentan tralalalalalaaaaa... :D

Kommentarer
Postat av: Bitte

Hehe, tog faktiskt bilder. Men de är ju inga vackra skapelser direkt :P Ska väl lägga upp en bild men har inte orkat än!

2010-03-09 @ 18:23:31
URL: http://ensmulahumor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback