Flyttpackar

Ja nu har jag äntligen börjat att flyttpacka. Hela tre lådor är än så länge klara. Nu är jag inne på min fjärde, där spel ska vara. Försöker samla ihop så att sakerna är på samma ställe, till exempel som spelen. Dock hittar jag inte mitt Monopolspel... Det ligger tydligen inte tillsammans med de andra spelen. Och jag hittar det inte. Det roliga är att den här lägenheten är på 48 kvm (och jag hittar inte ens en stor spelkartong) och nu ska vi flytta till en lägenhet på 90 kvm. Undrar hur mycket jag kommer att tappa bort där...!?

Uppdate: Jag hittade det i städskåpet :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha visst kan jag det, men jag kan inte garantera att resultatet blir så bra. Har aldrig tapetserat förrut:P

2010-03-24 @ 11:20:39
URL: http://maalliin.blogg.se/
Postat av: Bitte

Jadu, allt för lång tid misstänker jag! 4-6 veckor kanske ;)

2010-03-25 @ 17:50:45
URL: http://ensmulahumor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback