Så var det fredag igen


Är det någon som kan tala om för mig vart veckorna tar vägen? Jag hinner inte med längre. Idag blir det en tur till biblioteket igen, jag mitt smartskal hade ju lyckats glömma USB-minnet igår. Så det blev bara lite löst plugg. Men över en lunch blev det annat nödvändigt planerande. Så idag är det koncentration på C-uppsatsen som gäller!! Banne mig. Nu ska vi skriva ihop bakgrunden ordentligt. Inte bara lite hopp här och var! Önska oss lycka till för det lär behövas. Haha!

Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

Lycka till i mängd! Det kommer gå super! :D

2010-03-05 @ 09:40:42
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback