5 veckor kvar till examen


Var på besök hos mamma i helgen, och där är våren precis kommen.

Ytterligare en ny vecka. Dagarna går fort nu, det är knappt så att man hinner med. Med den här veckan är det bara 5 veckor kvar till min examen. Sen är jag färdigutbildad! Hur konstigt känns inte det? Sen förväntas jag hitta ett jobb som ger mig inkomst, börja betala tillbaks på lånet som gett mig möjlighet att flytta hemifrån och på riktigt ta hand om mig själv. Läskigt värre.

Men nu är det måndag, och 5 veckor kvar. Detta betyder att jag har lite annat att stå i, utöver vardagstankarna. Kompleteringar till den slutliga inlämningen av C-uppsatsen ska fixas idag, alternativt att vi måste sitta imorgon också. Sen är det dags att börja skriva på nästa arbete, en systematisk litteraturstudie. Ämnet är Stroke, så är det någon som har en rehabiliteringsform inom Stroke som är intressant, hör av er! Jag har nämligen ingen aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback