Kallt och ruskigt väder

Cyklade till Universitetet, pluggade lite med Malin. Tog en väng förbi ICA och handlade soppa, baguette och en bok. Skulle hem och krypa ner i soffan! Åkte hem, satt vid datorn ett tag, käkade lunch och hamnade framför tv:n. Kollade en stund på Barnen i bullerbyn (lagom avancerat efter att ha läst resultat om signifikans). Lade mig sedan för att läsa, blev tröttare och tröttare så jag bestämde för att sova en stund. Tvingade mig att vakna en timme senare (ops!), men lyckades somna om. Tvingade upp mig ytterligare en timme senare. Och nu sitter jag här. Det var den dagen!  Vågar inte sätta mig i soffan och läsa igen, då somnar jag väl ytterligare en gång!

Kommentarer
Postat av: Bitte

Jajaja, jag vill gärna ha besök nästa vecka :) Jag lovar, jag sa knipa för glatta livet!! Nej, jag är inte desperat :P Hmm.. är det bara jag som inte kan kommentera på Malins blogg?! :/

2010-05-13 @ 18:06:35
URL: http://ensmulahumor.blogspot.com
Postat av: Bitte

Tjohoo!! Sällskap :D



Skumt.. och drygt att det inte fungerar! Får det ju att verka som om jag ignorerar henne.. och så är ju inte fallet!

2010-05-13 @ 23:50:15
URL: http://ensmulahumor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback