Längtan


I rabatten hemma hos mamma ♥

Nu tycker jag att min sambo har varit borta onödigt länge. Och det har han faktiskt, för tillfället håller han och familjen på att åka tåg från Holland till Köpenhamn. Sen därifrån, imorgonbitti 05.11 går nästa tåg till Örebro. Så kan det gå när askmolnet rör på sig ;) Det roliga är väl att de ska få hem bilen från Arlanda på något sätt! Jag kan inte låta bli att skratta lite åt cirkusen det blev imorse!

Men men, utöver det så har dagen varit bra. Har pluggat lite tillsammans med Malin, sen våldgästade vi Bitte. Vi blev kvar där väldigt länge, nästan så att jag höll på att missa tvättiden. Attans! Men pratstunden var välbehövlig. Jag tror det var väl behövligt av oss alla att få ventilera våra tankar. Om inte var det så för mig. Bästa att passa på när de fortfarande bor kvar. Snart flyttar de ju, den sorgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback