Och så tog det stopp, igen!

Sitter och försöker skriva ett riktigt bra personligt brev. Ett sådant där brev som får läsaren att fastna och inse att han/hon inte kan tänka sig att någon annan än att just denna tjej ska ha det här jobbet. Men hur lätt är det egentligen? Jag har kommit så långt som att skriva dit mina uppgifter... och datum. Och nu är det stopp. Fick till en bra överskrift också, sen var det stopp igen. Och nu har jag gett upp!

Har kikat igenom lite exempel som finns på internet men inget är tillräckligt bra. Det är svårt att motivera varför man ska få jobbet som arbetsterapeut, när man inte ens är färdigutbildad till det. Men har andra lyckats så ska väl även jag! Så det är väl bara att fortsätta spåna idéer... Har du något hemligt trick får du gärna berätta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback