Stackars mig


Sovrummet

Här sitter jag och häckar, energilös och lat. Det är egentligen massor jag skulle kunna göra och pyssla med, men jag tror jag tappat min initiativförmåga och kreativitet.

Jag försöker för tillfället att planera lite inköp som bör göras i klädväg. Det är inte varje dag man är tvingad till att köpa kläder. Men nu är läget så att jag börjar ett jobb där det krävs att man ser bra ut samt att ett par av mina jeans gick sönder igår. Därför måste jag investera lite till garderoben. Skulle för övrigt behöva en ny weekendväska (eftersom jag aldrig har haft någon och nu har behov av det), en vanlig handväska samt några enkla örhängen (eftersom jag har förmågan att alltid tappa ena hänget av ett par).

Ibland är livet allt svårt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback