Det börjar bli dags

Att ta tag i sitt liv igen. Börja träna och aktivera sig lite. Har varit alldeles för lat länge nu. Tycker nästan att jag känner igen de här raderna... Kan det vara så att alla säger samma sak, och att det står ungefär lika dant i alla tidningar? Nytt år - nya möjligheter, dags att börja träna.  Inga dumma undanflykter att komma med!

Så jag följer strömmen och börjar att träna. Nu. Ungefär. Med start nästa vecka. Den här veckan har jag ju inte tid. Hehe, det kommer att gå bra det här! Okej, med mål att jag börjar på måndag. Ny vecka, enklare att starta om på nytt. Eller kanske redan på söndag? Då är jag ju extra duktig...!?

Kommentarer
Postat av: tova

jaha ja då får jag ju gratulera till giftermålet ;) Nää men de måste ju göras, ska ju faktiskt på begravning nästa vecka, nästan lika illa, kul o komma i toffs till begravningen liksom.. :(



Men hon verkade så trevlig och de är de att vi satt o pratade om att hon tyckte att de va jobbigt att ta kritik om man gjort sitt bästa och sen är kunderna inte nöjda. kul när jag hållt med henne o sen kmr jag tillbaka o klagar :( Funderar på att ta med mamma, så jag får lite moraliskt stöd för jag vill inte klippa mig där igen även om hon vill fixa till det. Vill ju inte att de ska bli fel igen. Och vill ju inte ha kortare än vad det är nu. hon verkade jätte noga de va därför jag inte märkte förens jag kom hem :(

2011-01-13 @ 19:34:18
URL: http://sevendaystova.blogg.se/
Postat av: tova

jo, min hantverkslärare som är frisör sa precis detsamma. får gå dit efter helgen. :)

2011-01-14 @ 11:33:22
URL: http://sevendaystova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback